W ostatnim czasie roku podpisana została umowa pomiędzy największym polskim sklepem internetowym – NEO24 a agencją GutPR.
Spółka NEO24 szukała doświadczonej agencji PR, która połączy kompetencje z zakresu obsługi podmiotów działających w Internecie ze znajomością branży AGD, RTV, IT i innych, których asortyment jest dostępny na NEO24.pl. Jak mówi Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu NEO24.pl, wybór GutPR determinowała nie tylko wrocławska lokalizacja siedzib obu spółek: „GutPR to moim zdaniem godny zaufania zespół profesjonalistów z branży i chciałbym, aby ich rzetelność przełożyła się na jakość obsługi NEO24.pl”W ramach podpisanej pomiędzy spółką NEO24 a GutPR umowy agencja GutPR przeprowadzi działania z zakresu relacji z mediami, dostarczy monitoring mediów, a także służyć będzie doradztwem komunikacyjnym.
Ze strony GutPR współpracę koordynuje Hanna Gehrke-Gut, ze strony NEO24.pl – Kinga Antochewicz.
Link do strony artykułu: https://badaniamarketingowe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/neo24-wybiera-do-wspolpracy-gutpr